fredag 19 december 2008

Kräk

Usch vilken natt det blev igen. Somnade vid 11 tror jag vid halv 1 hör jag Agnes käk oh nej. Hon hade kräkt ner sängen och sig själv. Jag fick duschat henne och Thoms fick sanera sängen. Sen gick hon och la sig igen. Jag fick sitta hos henne tills hon somnade.
Jag fick ligga i sängen en liten stund sen var hon orolig igen. Tog upp henne och hon sa ont imagen. Fråga ska du ligga inne hos mamma en stund ja. Men vi hann inte sen kom nästa skur av kräk. Jag fick duscha av henne igen och Thomas snera.
Sen somnade hon och sov resten av natten då var hon 02.00.

Upp 6 för jag skulle jobba och Thomas också så hjärnan hade jobbat en stund så halv 7 ringer jag till min pappa och frågar när börjar mamma jobba idag. Vänta ska jag kolla 14 sa han. Kan du väcka mamma och fråga om hon kan komma ut och vara hos barnen 8-10. Vi skulle ha avslutning på skolan.

Snälla mamma kom. VI hade avslutning med spex för barnen vi hade gjort ett Abba medely. Grabbarna i vårt fritidsgäng var dancing Queen med klänning, peruk, krona. De gjorde succe sen skulle jag köra money money money. Då skulle vi kasta upp pengar i luften då dök alla ungarna scenen och de lyckades stänga av musiken också men det var kul i alla fall.

Nu ska jag ta mina halv sjuka barn och åka till stan, Hugo ska klippas och jag handla lite cider inför kvällen. Hur jag nu ska orka är helt slut och dö trött.
Men fest med jobb det ska jag bara....
BYE

1 kommentar:

Annica sa...

Usch då!
Det var som här inatt, Edvin kräktes igen, iofs bara en gång, men jag sov så dåligt, vaknade av minsta lilla ljud. :S

Krya på er!

Kramis