fredag 19 december 2008

Ingen klippning

Så körde vi då in till stan för klippning, apotek och systemet. Det bliv inget av det, Hugo mådde illa i bilen så det blev att avboka klippningen. Tack och lov för nummerupplysningen med vidarkoppling. Bokade en ny tid på måndag hoppas alla är friska då.

Han satt i alla fall och sa nu kommer det, nu kommer det, men inget har kommit ännu. Känner mig också lite halvrisig men en dusch och trevligt sällskap så kanske man piggnar till. Men vad ska jag nu dricka ikväll på för festen???

Har 2-3 cider i kylen vanliga från affären de får duga för vin NEJ tack känner jag då blir jag på lyset direkt tror jag. Så med min trötthet så blir det nog ingen bra kombination.

3 kommentarer:

Annica sa...

Hej!
Ska ut och handla när A kommer hem, orkade inte dra ut barnen. :D
Nä här har inte blivit gjort mycket idag, känner mig också risig, magen kör och har sig. Blääää!
Och trött är jag efter natten.

Nä telefonen är oladdad och jag hittar inte den. Mög med trådlösa telefoner som jämt får fötter. :D

Annica sa...

Och, tur det inte kom i bilen denna gången också. Hoppas han piggnar till snabbt! Inget kul med magsjuka till jul. :S

Anonym sa...

Hej svejs,
en del tat till starka drycker,en del tar till svagare för att må som HUGO.Stackarn! Hoppas att han snart mår bättre. Ha en riktig rolig kväll Pia och hälsa kollegerna. ( Må nu inte som Hugo, efter denna kväll och gör inget som jag inte skulle ha gjort)

Må så gott!

Kram Anette