fredag 28 november 2008

Helg

Äntligen fredag men denna helgen för gärna ta slut innan den har börjat känner jag. Imorogon är det den årliga julgalan på IH som jag är med och arrangerar det blir min 10 gala tror jag och jag har nog varit med på lika många minst som gymnast och ledare.

Undrar om det blir den sista eller inte intresset är inte så stort bland ledare och vissa föreningar.
Själv är jag spindlen i nätet med musik, redskapskisser, alla pengar. Fast vi är många som hjälps åt dock inte lika många som vi brukar tur man kan kalla in gammal "personal" från styrelsen.
Ja, ja det blir att åka hemmifrån vid 8 och vara hemma vid 18 trött som en bandyboll och insätt att jag nog ätit och druckit för lite som vanligt.

Idag har tomtarna åkt fram hemma hos oss så nu är det bara lite kvar att fixa till känns det som.
Nu ska jag skriv ut redskapsskisser och sen blir det väl sängen skulle jag tro.
Ha en skön helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja helgen lär svissa förbi bara...suck....men jag önskar er en trevlig advent.

Anonym sa...

Nu är du utmanad på min blogg.kram

Anonym sa...

nej jag ville inte vara anonym nu blev det fel