torsdag 20 november 2008

Virus

Så var det förmiddag, Agnes hade feber inatt igen men inte nu på morgonen. Dokton sa att det nog var ett virus hon är blemig i ansiktet, hostar och lite grönt snor. Men tro inte att han fick lyssna på henne idag eller titta i halsen hon gall skrek.

Vilken dag det började med skulle boka simskolan men det gick inte var uppe redan vid 3 i natt när Agnes vaknade till och skulle boka på nätet. Men det gick inte så jag åkte dit på morgonen och skulle boka men det visade sig att det var inte bara jag som inte kunde utan deras server hade kraschat.
Vi som var där skickade ett mail till ansvarig för vi vill ju ha en speciell tid. Tack snälla Matilda som jobbar där för hjälpen.

Nu får vi bara hålla tummarna att det går. Hon ringde precis till mig och ville ha namnen på de som jag också skrev i mailet. Nu lägge de inte ut tiderna förrän de som mailat har fått rätt.

Stackars HBG Simsällskap för datorns värld. Förr fick man ju stå och köa för att få en plats det var inte kul det heller.
Undrar vilket som är bäst.....

Nu ska jag strax gå och jobba lite mat i magen först bara.
Sen blir det Cirkus ikväll ska kolla in Hugo som starke man.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där. Så du flyttar hit istället du. Det är så komiskt för jag har 2 kompisar som har sin blogg här på bloggspot och jag har också funderat på att flytta över hit hihihihi. Vi får se vad jag gör i framtiden. Hälsningar