fredag 21 november 2008

Snö

Det har snöat ute så fint det är man får ju julstämning och vill ta fram det NU.
Men jag har börjat att ta ner gardiner och ska tvätt dem och så ska jag möblera om i vardagsrummet ha jag tänkt.

Den nya fläkten var inte så skön att sitta under i soffan det blåste rakt på en.
Idag har vi fixat till simskolan vi fick den tiden vi ville ha och det är betalt och klart.

Gubben fick bli hemma idag också men det blev inget jobb för mig kan ju inte hatta hur som helst med tider och kollegor. Ena stunden ja och andra nej.
Så det blev en sväng till banken hämta pengar till julgalan nästa helg, betala simskola och hämta medicin till Agens.
Nu ska jag iväg en sväng handla lite och lämna pengar.
Ha en fortsatt halkig dag i den eventuella snön om den ligger kvar.

1 kommentar:

Annica sa...

Krya på er hela familjen! Usch och fy för snön, fast jag känner som du, man vill ta fram alla julsaker, baka pepparkakor, lussekatter och klä julgranen. :D

Kör försiktigt!

Kramis