torsdag 20 november 2008

Jobba!!!

Trodde jag skulle få gå och jobba imorgon men tji fick jag. Efter Hugos fantastiska cirkus föreställning där han slog kullerbyttor, rullade däck som världens starkasde man och sen ett konst nummer där de ballanserade på varandra.
SÅ kom vi hem och konstaterade att lilla donnan hade feber igen så imorgon blir det jag som får vara hemma stackars mina kollegor först kommer jag sen kommer jag inte.
Lika irriterande för mig för Thomas är inte bra han hade också feber men ding som karlar kan vara så MÅSTE han till jobb han har så mycket att göra..... ohhhhhhhhh

Imorgon blir det en sväng till apoteket och hämta medicinen vi fick hos doktorn det känns lika bra att ta den febern vill ju inte ge sig. Hon har varit hur pigg som helst idag ju.

En sväng på banken också hämta pengar till julgalan på IH nästa helg så de som ska handla kan handla matvaror.
Usch känner inte för det men när jag väl är där nästa lördag så är det kul men allt innan är jobbigt. Mycket att fixa nästa vecka hoppas jag får lite gjort i helgen.

Farfar mår bättre, så fort Agnes är frisk kan vi gå och hälsa på honom igen. Farmors fot har pajat igen operationen och nästan 3 månader i gips hjälpte inte. Det har visst med hennes reumatiska värk att göra. SÅ vad som väntar nu det får vi se, hon ska till Lund på måndag igen.

Simskolans parodi fortsätter så jag hoppas jag kan boka imorgon och få den tid vi vill ha.
God natt på er ska snart krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: