onsdag 19 november 2008

Onsdag eftermiddag

Agnes feber har nästan släppt men idag är hon sämre än de andra dagarna, slö häning vill inget. Thoams har ju varit hemma med henne idag nu har han kört och hjälpt sin mamma och hälsa på sin pappa på sjukhuset.
Jag gav Agenes lite ibumetin och lephetoldecentol nu när jag kom hem nu verkar hon lite piggare hon äter en banan. Men imorgon blir det en sväng till doktorn för att kolla om det är något eller inte. Sen får jag se om det blir jobb eller inte när vi varit där får kolla med mamma och pappa också de ska ju ändå hit.
Imorgon har Hugo cirkusföreställning på skolan för alla föräldrar och släkt, gissar att det blir mängder med personer där hu.
Ikväll är det ju gympa för Agnes men det blir det ju inget för henne men jag måste upp och öppna för de andra. Hugo får nog passa Agnes en stund om inte Thomas är tillbaka.

Ikväll/natt ska jag boka simskolan över nätet de släpper tiderna i natt hoppas jag. Jag SKA ha tiden på onsdagen så är det bara.
Nä, nu får jag gå ut till Agnes igen Hugo han har en kompis här.

Inga kommentarer: