onsdag 11 februari 2009

Vi lever.....

Hej på er.
Vi lever men det händer inget just nu på denna fronten. Idag har det gått i ett, hämta barnen fixa lite mellis. Ner till sjukgymnasten fixa till ryggen/nacken, barnen fick följa med det gick jättebra. Inom på Tasty House köpa lite muta så de satt still under tiden. Hem göra läxa, laga middag. Sen kom mamma och pappa för att passa Agnes så jag och Hugo kunde gå och simma. Det är så skönt att få simma själv känner mig duktig efteråt.

Nu sover bägge barnen och jag ska också snart krypa ner, för att fortsätta läsa min bok om mobbing.
I övrigt går dagarna sin gilla gång. Funderar på vad vi ska göra på lördag om vi skulle åka till Malmö och deras nallebutik för att göra egna nallar. Men de kostar en del och jag fick en fin räkning från tandläkaren för mina röntgenbilder på sjukhuset 1000 kr.... jippi eller inte. Sen ska jag till SOL och få inlägg för min hälsporre i nästa vecka det kostar 400 kr så jag tror det får bli något hemma i stället.
Ska fixa födelsedags presenter till barnens kusin som fyller 1 år också ska Hugo på kalas på söndag till en tjej 7 år vad köper man????? Något förslag!!!

Ha det mina vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har köpt LasseMajas nya bok.Men varför inte nån fin tröja?