fredag 6 februari 2009

Äntligen helg

SÅ var helgen här så skönt känner jag, natten i natt var en jobbig en Agnes vaknade stup i kvarten så man känner sig lite trött idag. Men konstigt nog så tog jag in henne till mig och hon somnade det brukar aldrig hända, hon brukar bara säga egen säng.
Idag var Alexandra och jobbade hos mig igen tur jag har henne hon börjar nog bli varm i kläderna nu för barnen känner igen henne och det är skönt.
Annars har veckan flutit på som bara den, simskola och gubben som åkte iväg.

Pratade med honom preics han hade 15 grader varmt där och fåglarna kvittrade(VÅR) men det lär nog dröja här ett tag till. Fast jag har snödroppar i som nästan blommar i trädgården.

Efter förra helgens sängar är min nacke och rygg tillbaka på noll igen ont i huvudet och ryggen. Så på onsdag är det dax för en runda hos min goe naprapat K vad skulle jag göra utan honom.

I morgon ska vi gratta ett åringen B som vi inte kunde göra när vi var sjuka, sen ska jag lämna barnen hos farmor och farfar över natten. Själv ska jag gå ut och äta med mamma gruppen på nåogn ny Italiensk restaurant i stan. Ska bli gott och trevligt.

Barnen sitter och kolla a a amigo.... så jag passar på att skriva en rad. De äter fredags godis också men snart åker den lilla donnan i sängen så jag och Hugo kan kolla in "Let´s dance".
Själv missar jag melodifestivalen del 1 i morgon mmm det retar mig lite,jag missar ju aldrig en delfinal i den tävligen jag är ju ett stort fan av det.

Ha en bra helg.
Kramar till er alla som läser min blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det låter smarrigt med italiensk mat. Själv blev det spaghetti och köttfärssås -hemagjord då ju. Men här ska kollas på Melodifestivalen.