söndag 28 juni 2009


På allmän begäran lite bilder. Här är Annie och Agens midsommardagens morgon. Vi firade midsommar hos Anette och Ola.

Midsommarafton dansade vi runt stången i Viken, Agnes tyckte det var jättekul, hon går och sjunger på sångerna här hemma.

Min midsommar flicka, kransen fick inte sitta på länge det var väl inte den bästa jag gjort den blev större med dagen som gick haha.

Hugo har fotograferat farmor i många olika vinklar här är nog det som blev bäst. Farmor, farfar, mormor, morfar är toppen tycker vi. Hur skulle jag klara mig utan dem och Annica och Alexandra när Thomas är iväg så mycket.
Idag kommer han hem när detta skrivs sitter han på ett flyg mellan Singapore och Frankfurt.

Här är vår nya fina trädeck i trädgården, vilket lyft det blev och så skönt att kunna gå ut utan att det gör ont i fötterna på plattorna.
Igår hade vi en intevsiv dag, jag bakade tekakor, tvättade av husvagnens matta, plockade 10 liter jordgubbar på knappt 20 min. Kokade saft(den är inte klar ska ha socker i sig också), klippte gräset vilket var mer än behövligt det var nog 3-4 veckor sedan sist. När vi ätit mat cyklade vi på nya fina cykelbanan ner till Råå och köpte glass kände på vattnet och cyklade hem igen. Agnes var så trött så hon somnade i cykelsadlen det var bara att bära in henne på med blöjan och sova vidare.
Idag får vi se vad vi gör kanske ett besök på stranden eller bara hemma i trädgården.
Fick just ett samtal från Thomas han landar inte förrän 9 imorgon förmiddag, flyget från Australien var försenat och sen missade han flyget i Singapore. Trist.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var roligt att springa på Dig, länge sedan vi sågs.
Hoppas att ni får några sköna dagar i Vimmerby, med mycket sol och mycket Pippi Långstrump.
Kram Linda