onsdag 24 juni 2009

5 arbetsdagar kvar

Barnen har två dagar kvar på dagis och fritids innan de är lediga. De åker till farmor och farfar torsdag till fredag på söndag kommer Thomas hem. Han jobbar på måndagen (pappersarbete) sen är han ledig tills han åker igen i vecka 28. Jag lyckades få till 1 kompdag och 2 semesterdagar till i nästa vecka så vi tar husvagnen på onsdagen och sticker. Så vi får lite familje tid tillsammans. Jag längtar.

Själv sitter jag med en jätte ömmnade fot/häl och vet inte vad jag ska göra det är nog en del av min hälsporre som fick sig en riktig törn igår när jag skulle visa mina konster för barnen på jobb. Man börjar ju bli gammal för vissa gymnastiska övningar. Får se om jag kommer till doktorn idag.
VI ska gå(jag kör bil) till stranden idag under förmiddagen, ska bli skönt fast jag brände rygg och axlar igår på jobb när vi var ute.

Nä, nu väntar vi att gubben ska logga in i Australien och jag ska äta klart min frukost, barnen ska klä på sig och vara på dagis och fritids kl 7 nu är hon halv 7.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer: