onsdag 17 juni 2009

Onsdag 17 juni

Halloj igen.
Ett tag sedan sist fast jag var på G för några dagar sedan att skriva ett inlägg men det kom något annat ivägen. Nu har skolorna slutat och idag har vi mest suttit med utvärderingar och schema inför hösten. Sen var det styrelsemöte med grillning hos ordförande.

Thomas är och jobbar i Australien kommer igen den 25 juni är förhoppningsvis hemma 1½ vecka innan Ryssland men man vet ju aldrig.

Han hann i alla fall att göra klart trädecket och det blev jättefint. Bild kommer snart har inte lagt in dem i datorn ännu såg jag.

Här kommer i alla fall bilder på min bil som nog inte blir en bil igen.

Annars vet jag inte om det har hänt så mycket, jo jag skulle inte klara mig utan min kompis Alexandra och hennes Johan nu när Thomas är iväg. Hon passade Agnes i måndags en stund när Hugo och jag var på Skånes Djurpark med alla mina ungar på jobb.
Hon jobbar på mitt jobb imorgon slutar tidigare än jag och hon eller Johan hämtar Agnes på dagis jag stänger och jobbar kanske till 18 man vet aldrig. Tur att Hugo är så stor att han kan cykla hem själv. Sen bjuder mina goa kompisar oss på middag så behöver jag inte stressa med det heller. TACK TILL ER:)
Ni får komma på middag eller lunch när jag har semester sen.

Natti.

1 kommentar:

Sarah sa...

Hej där.Ville bara önska dig och din familj en underbar MIDSOMMAR.
Sarah