måndag 6 juli 2009

Minisemster

Så var vår minisemster till Ystad till handa, vilken helmysig camping det var, nära till havet så dit återvänder vi nog gärna. Tack Kickan för tipset. Vi hann dock bara med Tosselilla för igår söndag fick Thomas en dag tidigare åka till Ryssland denna gången är han bara borta 11 dagar. Så på fredagen den 17 åker jag och barnen till Malmö för en heldag tänkte vi. Kanske hinner vi besöka någon vän i Malmö också. Så hämtar vi honom på en station i Malmö.

Här är Agnes på stranden men att bada i havet är inte hennes melodi vi fick tvinga ner henne i vattnet för att få bort all sand. Men på Tosselilla i mini bassängen där badade hon gladligen i 2 timmar.

Här är nya bilen och vår husvagn, Thomas tyckte det var lättare nu att köra husvagnen med nya bilen, vilken tur för jag kör inte husvagnen bara bilen.

Här kommer Thomas i vattenbanen han tappade madrassen han åkte på, på vägen ner. VI hade en helmysig dag på Tosselilla kanonväder. Det bästa med Tosselilla är ju poolerna men jag kan inte rekomendera den långa vattenbanan den kom man ju aldrig ner i och det var nästan 30 minuters väntan i den. På Tosselilla träffade vi även en av Hugos klasskamrater med familj och det var ju himla trevligt.

Karuseller åkte vi också, det tycket Anges om.

Jag pressade ner mig i en av dem.
Nu väntar 5 veckor av skön semeter tyvärr går de alldels för fort. På söndag åker jag, barnen och Anette med sina barn till Astrid Lindgrens värld.
Ha en skön dag/vecka.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Hihihihihi.... Javisst var det mig du såg dansa loss hoss Lotta. Kul att du kände igen mig. Det rasslade till ordentligt med sms i telefonen efter detta. Hoppas du får en helt underbar semester. Sarah

Kickan sa...

Ja va roligt att ni trivdes på campingen ! Men va synd att ni inte hann med mer när ni var här ändå.
Husvagnen vi lånade är en cabby men vet inte mer vad den heter ( kan inte sånt )
Husvagnen är mina föäldrars.
Ha det gott !