tisdag 28 april 2009

Laxå nästa

SÅ var det äntligen dax för första trippen med husvagnen för i år, som förra året blir det till Laxå och modellflyget.

Hoppas på sol resten av veckan men det ser inte så lovande ut för värmen men det är ok bara det inte regnar tycker jag.

Det ska bli skönt att åka hemifrån ett tag.

Agnes hade sin första friska dag idag kändes det som för hon ville inte sova middag och åt bra till lunch. Hon är numera också blöjfri på dagen och det gick så himla lätt och bra. Det var likadant med Hugo när han skulle bli blöjfri på dagen vi tog det när vi var hemma och var sjuka.

Annars var helgen skön vi hade tårtkalas jag och barnen i fredags, i lördags åkte jag och barnen tillsammans med morfar till Höganäs.
Där var det vår marknad och jag skulle lätt bytt bort Hugo till vem som helst den stunden han tjatade om ALLT ett NEJ så gick han i taket bläääää. Sen åkte vi till Kullaberg och gick och tittade och fotograferade. Vilken heldag det blev, det fick bli middag på IKEA och en körde vi till farmor och farfar och satte igång kylen/frysen i husvagnen.



Så mysigt hade vi. Hugo fotade mig han är så duktig på att ta kort.

Kullaberg
Agnes och morfar
Fika i det gröna.

1 kommentar:

Kickan sa...

Va härligt att komma iväg med husvagnen så där ! Hoppas ni får det riktigt trevligt !!
Ha det gott !