fredag 24 april 2009

Idag fyller jag år.....

Så var det ännu en födelsedag att titta tillbaka på när dagen är slut usch nu är det nära de 40 känns det som, tur att man inte känner sig så gammal som 37 år uhhhhh.

Idag får jag nog försöka ta pricklisa till affären och handla hem lite mjölk till Hugo och lite pasta att ha i husvagnen.

Igår kom min nya tvättmaskin men när jag skulle stänga luckan efter att ha lagt in tvätten går den inte att stänga den låser sig inte. Jag blev en aningen irriterad så idag blir det att ringa de som sålde maskinen och be de komma och byta ut den idag helst. Hugo har inga rena byxor idag har han för långa trekvarts och för korta vanliga byxor han ser lite rolig ut men vad gör man.... inte vet jag.

Det blir nog så att när han slutar skolan så får vi åka ut till farmor och farfar och tvätta. Måste ändå ut och fixa i ordning lite i husvagnen.
Jag är hemma med prickLisa hela nästa vecka också, prickarna är visserligen bättre och jag har inte sett några nya dyka upp. Men de andra ska ju torka och trilla av.
Ionsdags hade Hugo sista simskolan han kom hem med tre nya märken bronsmärket, silver och guldhajen.

2 kommentarer:

Sarah Lindgren sa...

Hallå, jag har öppnat en blogg för min fritidsavdelning. Vi är bara i startgroparna än men titta gärna in. Sarah
nastet.blogspot.com

Kickan sa...

Grattis på födelsedagen !!!! Hoppas att du har haft en bra dag och fått mysa med barnen ordentligt !
Kramiz!!